Detox Foot Patch

Detox Foot Patch (Code : DFP)
NOW 1pcs = RM 0.80 only!!!
Buy 100pcs, free postage








Toksin dalam tubuh manusia terjadi akibat pencemaran. Antaranya;


  • pencemaran makanan akibat penggunaan bahan kimia secara berleluasa seperti racun perosak, racun serangga dan baja kimia untuk aktiviti pertanian.
  • pengambilan makanan yang mengandungi bahan pengawet, perasa tiruan, bahan tambahan dan sebagainya. Inilah sebabnya terjadi pelbagai penyakit seperti tumor, kanser, migrain dan sebagainya.
Fakta daripada pelbagai kes penyakit mendapati bahawa hampir 90% punca penyakit adalah disebabkan oleh toksin. Di dalam sistem fisiologi tubuh, apabila seseorang itu sakit, badan sedang berusaha untuk menyingkirkan sisa-sisa buangan, mukus dan toksin yang menghalang fungsi tubuh.Toksin yang berada di dalam saluran darah akan dibawa ke pelbagai bahagian organ dan merosakkannya.


Kesan Kemudaratan Toksin Kepada Tubuh?

Hakikatnya, pengambilan makanan terlalu berasid seperti daging, makanan diperhalus seperti nasi, roti, gula, manisan, makanan goreng berminyak, protein berlebihan dan lain-lain adalah faktor yang menyumbang kepada masalah kesihatan. Di samping, makanan yang mengandungi bahan kimia seperti pengawet, pewarna dan perasa tiruan, antibiotik, racun perosak dan lain-lain. Jika badan terlalu berasid serta berlaku proses penapaian dalam usus akan meningkatkan kandungan toksin di dalam badan keta. Toksin tersebut akan diserap dan melekat dalam darah yang menyebabkan terjadinya pelbagai masalah kesihatan atau penyakit.

Antara penyakit yang diakibatkan oleh tindakbalas toksin dalam darah ialah:-


  • Penyakit Kulit- terjadi apabila toksin dalam darah cuba keluar melalui kulit. Pengumpulan toksin di dalam kulit akan mengakibatkan penyakit seperti jerawat, furunkel dan lain-lain.
  • Tumor- berpunca daripada bahan buangan bertoksin yang berkumpul dipelbagai tisu badan.
  • Demam- proses semulajadi badan untuk membersihkan diri sendiri. Apabila sel darah putih menentang toksin di dalam badan, Kadar metabolisme semakin cepat, mengakibatkan tubuh menjadi demam.
  • Penyakit Jantung dan Tekanan Darah Tinggi- toksin yang melekatkan didalam darah akan menjejaskan kelancaran perjalanan darah. Ia menyebabkan jantung, bekerja lebih kuat untuk melancarkan perjalanan darah yang melalui saluran yang tersumbat. Ia akan mengakibatkan pembesaran jantung, sementara tekanan ke atas saluran tersumbat akan mengakibatkan tekanan darah tinggi. Di samping, buah pinggang dan sistem endoktrin dalam usaha membersihkan toksin akan merembes pelbagai jenis kimia yang menyebab terjadinya tekanan darah tinggi.Oleh itu, langkah awalan untuk menyembuhkan penyakit ialah dengan menyingkirkan toksim dan tidak semata-semata mengawal sebarang penyakit dengan ubat sahaja.



Kandungan:

1) Wood Vinegar Extract
2) Bamboo vinegar Extract
3) Chitosan
4) Plant power
5) Vitamin C
6) Tourmaline
7) Cornstarch


Kelebihan:

1) Untuk melegakan sakit tumit dan tapak kaki - sesuai utk sesiapa yg selalu berdiri..berjalan lama..especially yg pakai high heels
2) Untuk membantu dalam mempercepatkan proses penurunan berat badan
3)Untuk membantu merawat masalah jerawat
4) Untuk membantu merawat mereka yg masalah sinus / resdung
5) Untuk membantu melegakan sakit pinggang
6) Untuk penyakit-penyakit lain melalui titik refleksologi di tapak kaki** sesuai utk lelaki dan perempuan...** sesuai utk warga emas yg selalu sakit kaki, sakit lutut..belikan utk ibubapa or mentua anda.** utk perokok juga sesuai...(banyak toksin yg disedut)** bagi mereka yg mementingkan kesihatan dalaman***Kalau utk org mengandung.. elok 6 bulan ke atas.. pakai bila ada lenguh2 saja...***Bg yg sakit jantung boleh pakai foot patch ni.. x de masalah.


Cara menggunakan Detox Foot Patch:
1) Buka pelekat.
2) Lekatkan bahagian yang bertulis di pelekat.
3) Pastikan bahagian yang berherba mengadap telapak kaki anda
4) Anda perlu memakai patches ini 5 hingga 8 jam. Adalah disyorkan selama 5 hari berturut-turut, berhenti selama 2 hari dan ulangi langkah tersebut untuk malam berikutnya. Ini bagi tujuan pengumpulan semula toksin di dalam badan dan melalui proses penyingkiran yang lebih baik. Pakai sehingga sebulan atau sehingga warna patches tidak kehitaman lagi dan boleh hentikan penggunaannya. Disyorkan melakukan program nyahtoksik 3-6 bulan sekali, bergantung pada bdn dan lifestyle seseorang.


0 comments:

Post a Comment

Pages

Order

Place now!

Contact Us

WIDURISHA ONLINE STORE
(WIDURISHA-TIKTOK/SHOPEE/FACEBOOK)
For any inquiries just drop us;
Email-

FOR WHOLESALE:
-Min 10pcs can mixed design and sizes.




Get In Touch

Enter your Email to join List:
By: Widurisha Online Store

Follow us

Followers